خرید حضوری لمینت متحرک دندان زمستان اسفند 1400

خرید حضوری لمینت متحرک دندان 2022

لمینت متحرک دندان یکی از فناوری خفن و  مدرن در دنیای پزشکی محسوب خواهد شد. استفاده از آن ظاهر بد دندان ها را اصلاح می کند. لمینت دندان متحرک یا Snap-on Smile یک روکش کامپوزیت یا لمینت است که پس از قالب گیری توسط دندانپزشک به طور خاص برای دندان ها ساخته می شود. این نوع لمینت دندان ها را زیباتر نشان می دهد و عیوب و عیوب را می پوشاند. 

 

انواع لمینت دندان متحرک چبست:

 لمینت براق لمینت سرامیکی لمینت دندان متحرکاستفاده از لمینت های متحرک مانند لمینت های ثابت می باشد. اما هر زمان که بخواهید می توانید آن را بیرون بیاورید. این لمینت علاوه بر کم هزینه بودن، معایب و مزایای خاص خود را نیز دارد. بسته به شرایط دندان های هر فرد و بودجه مورد نظر می توان لمینت متحرک و مناسب برای هر فرد ایجاد کرد تا به راحتی و بدون مشکل بر روی دندان های هر فرد قرار گیرد.

 

زمان درست کردن لمینت در خانه و لابراتوار  چقدر است

 

 

زمان درست کردن لمینت در خانه و لابراتوار  چقدر است :

قالب گیری لمینت های متحرک آسان و ساده و یکباره است. در حین شکل دهی، شکل و اندازه دندان ها ثبت می شود، قالب گرفته می شود و محصول نهایی از قالب قالب گیری می شود.برای نصب لمینت متحرک فقط باید یک بار به دندانپزشک خود مراجعه کنید. زیرا نیازی به آماده سازی دندان ها نیست. دندانپزشک شما چندین طرح و مدل دندان اسنپ را برای انتخاب سایه و رنگ مورد نظر شما پیشنهاد می کند.پس از انتخاب رنگ مورد نظر به لابراتوار ارسال می شود و پس از حدود 1 هفته لمینت رنگی مورد نظر از لابراتوار برای دندانپزشک ارسال می شود. اگر در این زمان به دندانپزشک مراجعه کنید، می توانید لمینت متحرک را تجربه کنید.اما در مورد خرید لمینت متحرک دندان همه چی فرق میکنه چون شما باید در خانه این کا را انجام بدهید که بدون شک نیاز به دقت زیادی دارد چون متاسفانه بخاطر تبلغات نادرست محصول برخی از مشتریان بدون هیچ دستی این کار را انجام می دهند و فکر میکنند با یک فشار ساده میتوانند صاحب یک لمینت شوند که باید بگوییم خیر شما باید ابتدا کلیپ های اموزشی را ببینید و بعد اقدام به قالب گیری نمایید که بعد قالب گیری هم باید لمینت را با قیچی و پنسهای دیگر دستی شکل دهید مثلا اضافه های ایجاد شده را ببرید چون ممکن است با لثه تماس پیدا کند و خطوط بین دندان را هم شکل بدهید.

 

طریقه استفاده از لمینت متحرک دندان چگونه است :

 

طریقه استفاده از لمینت متحرک دندان چگونه است :

مینت فک پایین و لمینت فک بالا. برای استفاده از تمیز بودن لمینت اطمینان حاصل کنید، سپس لمینت را به درستی روی دندان خود قرار دهید تا به راحتی روی دندان شما قرار گیرد.نصب لمینت متحرک یک فرآیند سه مرحله ای است. ابتدا به مدت 2 دقیقه در آب جوش خیس کنید، سپس لمینت را بردارید، خنک کنید و با آب سرد بشویید. لمینت را محکم به سطح خارجی دندان فشار دهید. پس از انجام این مرحله، روکش محکم روی دندان محکم می شود و تا زمانی که اقدام به برداشتن آن نکنید، حرکت نمی کند.ساختارهای نامنظم یا منحنی، رنگ پریدگی، از دست دادن دندان ها و برش های بزرگ در ناحیه قطع عضو.این لمینت به راحتی از روی دندان جدا می شود و چسبنده نیست. البته این بدان معنا نیست که هنگام خوردن آن از دهان شما بیرون بیفتد. دلیل آن این است که شیارهای دندان به شکلی طراحی شده اند که به خوبی روی دندان ها قرار می گیرند و به راحتی از دهان خارج نمی شوند.

 

نحوه مراقبت از لمینت متحرک چگونه باید باشد :

 

 

نحوه مراقبت از لمینت متحرک چگونه باید باشد :

خب بعد از هر وعده غذایی، دو سر بشقاب را بگیرید، به آرامی بردارید و آبکش کنید. لمینت باید بعد از هر وعده غذایی تمیز شود تا از پوسیدگی و بوی بد دهان جلوگیری شود. با استفاده از صابون مایع و برس مخصوص تمیز می شود.برای تمیز کردن لمینت های متحرک نمی توان از خمیر دندان استفاده کرد. دلیل آن این است که خمیر دندان حاوی موادی است که باعث سایش و خراش روی سطح لمینت می شود.هنگام استفاده از لمینت های متحرک، توصیه می کنیم از نوشیدنی های رنگی یا غذاهای سفت خودداری کنید زیرا در برابر تغییر رنگ مقاوم نیستند.

 

 

امتیازات داشتن لمینت های متحرک:

 

امتیازات داشتن لمینت های متحرک:

هر زمان که نیاز داشتید می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.نیازی به جراحی، بیهوشی یا تراشیدن سطح دندان نیست.قیمت مناسب.استفاده از آن باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود.این روش سریعتر از روشهای دیگر مانند ایمپلنت است.از آسیب به دندان انسان جلوگیری می کند.

 

 

معایب لمینت های متحرک دندان چیست

 

معایب لمینت های متحرک دندان چیست :

ماندگاری کوتاه مدتاین یک راه حل دائمی برای مشکل شما نیست.در صورت استفاده نادرست، ممکن است پلاک خودرو آسیب ببیند.لمینت های متحرک جنبه درمانی ندارند و نمی توان از آنها برای درمان مشکلاتی مانند التهاب لثه و پوسیدگی استفاده کرد.هنگام خواب نمی توان از آن استفاده کرد.ممکن است باعث آلرژی شود.

 

اسنپ ​​این لبخند چقدر عمر خواهد کرد برایمان:

 

اسنپ ​​این لبخند چقدر عمر خواهد کرد برایمان:

طول عمر لمینت Snap on Smile بسته به مراقبت و استفاده متفاوت خواهد بود، اما به طور کلی می توان گفت دو تا پنج سال عمر می کند. نصب و حذف صحیح و روان برای افزایش دوام ضروری است. همچنین هنگام تمیز کردن لمینت متحرک باید مشاهدات خاصی صورت گیرد تا ترک خوردگی یا خراش ایجاد نشود.

 

نويسنده: mahnaz ? تاريخ: دو شنبه 2 اسفند 1400برچسب:لمینت متحرک خانگی, ? موضوع: <-CategoryName-> ?

مینای محافظ دندان زیر مینای دندان، بافت نرم تری به نام عاج وجود دارد و سپس در زیر عاج در مرکز دندان، پالپ قرار دارد. این پالپ در مرکز دندان حاوی رگ های خونی و اعصابی است که به دندان حیات می بخشد. هنگامی که مینای دندان شکسته یا فرسوده می شود، افشای عاج نرم به باکتری ها اجازه می دهد تا وارد پالپ دندان شوند.وقتی راهی برای ورود باکتری ها به پالپ دندان وجود دارد، هیچ راهی برای جلوگیری از آن وجود ندارد. دندانپزشک قادر به ایجاد مهر و موم کافی برای جایگزینی مینای دندان نیست. این بدان معناست که در حالی که عفونت دندان را می توان با آنتی بیوتیک ها درمان کرد، این عفونت بی وقفه عود می کند و زمانی بود که به این معنی بود که دندان شما باید برای حفظ سلامت شما کشیده می شد. 

 

تنها راه نجات دندانی که نوعی دهانه از مینای آن می گذرد این است که ابتدا پالپ داخل دندان را جدا کنیم و سپس فضای باقی مانده به نام اتاقک پالپ را با ماده ای مهر و موم کنیم. که از حرکت باکتری ها در داخل دندان و لثه، فک و جریان خون جلوگیری می کند.فرآیند کانال ریشه بسیار رایج شده است و در حالی که زمانی ناخوشایند تلقی می شد، به لطف داروهای بیهوشی مدرن، بیماران هیچ دردی در طی آن احساس نمی کنند، این به دندانپزشک اجازه می دهد تا آزادانه و کارآمدتر در تمیز کردن و آب بندی این دندان کار کند تا شما می تواند آن را حفظ کند.

 

مینای محافظ دندان زیر مینای دندان چیست و به چه دردی میخورد

 

 

دندانپزشک علاوه بر داروهای بیهوشی بهتر، دارای موتور هندپیس هایی است که بسیار دقیق تر از تمیز کردن با دست است. این روش در حال حاضر بسیار سریعتر و موثرتر است. ابزار اولتراسونیک نیز وجود دارد که به آبیاری و تمیز کردن کانال کمک می کند و همچنین فایل های نیکل تیتانیوم برای از بین بردن پالپ و همه عفونت ها بهتر است

 

مینای محافظ دندان

 

 

.دیگر پیشرفت‌های تکنولوژیکی میکروسکوپ‌های جراحی برای اطمینان از ریشه‌کنی کامل عفونت و اشعه ایکس دیجیتال است که به دندان‌پزشک اجازه می‌دهد ریشه‌های دندان را با دقت شگفت‌انگیزی ببیند. همچنین خوب است بدانید که اشعه ایکس دیجیتال تابش کمتری تولید می کند و در زمان توسعه آنها تاخیری وجود ندارد و این یکی دیگر از دلایلی است که این روش به سرعت پیش می رود.

 

 

مینای محافظ دندان

 

وقتی که دندانی روت کانال انجام شد، مطب دندانپزشکی عمومی شما می خواهد تاج دندان را درست کرده و سپس آن را نصب کند. گرفتن تاج مزایای زیادی دارد. این یکپارچگی ساختاری را به دندان اضافه می کند به طوری که ماندگاری بسیار طولانی تری دارد، معمولاً چندین دهه. تاج نیز در دهان شما زیبا به نظر می رسد و غذا را از نشستن روی دندان منحرف می کند. جدا از اینکه پالپ از بین رفته است، دندانی کاملاً ترمیم شده خواهید داشت و می توانید غذای خود را با آن بجوید که غذا خوردن را بسیار لذت بخش تر می کند.

نويسنده: mahnaz ? تاريخ: دو شنبه 2 اسفند 1400برچسب:مینای دندان , ? موضوع: <-CategoryName-> ?

صفحه قبل 1 صفحه بعد